loading...
دو زری,دوزری,عاشقانه,عشق ابدی,عشق,سایت,دوزاری,عارفانه,جملات زیبا
فهیمه بازدید : 20 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

گاهی تنها بودن بهای ادم ماندن است...

اما دگر تنها ماندن بس است و من ادم شدم..

اکنون در خلوت تنهایی ام برای نبودن

غم 

ای عزیز جان من!

من برای مرگ خود یک بهانه می‌خواهم …

یک بهانه پوچ عاشقانه می‌خواهم!

از غمی که می‌دانی با تو بودنم مرگ است

وبی تو بودنم هرگز!

گر بهانه این باشد،

من بهانه می‌گیرم …

عاشقانه می‌میرم!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت دوزری,سایت عاشقانه و عارفانه سایت بچه های چت روم عشق ابدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 196
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 2,857
  • بازدید کلی : 58,757